28. november 2011

Tilda in Winter Light


Her har jeg prøvd meg på skyggelegging.
 I julenummeret av Magnolia Ink Magazine er det en flott TUTORIAL på hvordan man velger lyskilde.
Her kommer lyset fra lykta, og jeg har prøvd å la de skyggefulle sidene bli mørke nok,
(kopiert etter beste evne). Dette må nok øves en del på!


Jeg har farget med Distress Reinkers, Hovedfargen er Weathered Wood,
skyggene er påført med en noe tørr pensel og Black Soot stempelpute.





Deltar på følgende utfordringer:

4 kommentarer:

  1. Virkelig nydelig! Så flott skyggelegging, og så fine papirer og perler og pynt. :)

    SvarSlett
  2. Oh what a beautiful card! Love your colors and your card fits perfectly our challenge!

    Thanks so much for joining our TOMIC Vintage & Lace Challenge, hope to see you again!

    Hugs Tanja

    SvarSlett
  3. What a beautiful card.
    Thank you for joining our TOMIC Vintage & Lace Challenge!

    Hugs from Indonesia, Irene

    SvarSlett
  4. You make such lovely cards, Brita. So I will follow you and will come to see from time to time what's new here.
    Have a Happy New Year!
    Hugs, Karina

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Det setter jeg stor pris på!