28. november 2011

Winter Tilda

Jippi!!!
Jeg ble topp 4 på Scetchy Colors Challenge med dette kortet:



Øver og øver på maling. Jeg er ofte og kikker på Magnolias by Camilla.
Her er det mange gode ideer og jeg lærer mye.
Må innrømme at jeg har prøvd å etterligne farginga.

Takk også for gode tips når det gjelder å ta bloggbilder, Camilla!!

Mønsterark, stempel og dies fra Magnolia. Blomster fra Wild Orcid Craft.
Ellers er det pyntet med osteklut, kakeserviett og halvperler.
Kantene er svertet med Distress Ink- Pumice Stone.







 Jeg deltar på denne utfordringen med dette kortet:
Just Magnolia: Week 134-Colour Challenge-pink-white
Sketchy Colors- Sketchy Colors #95



5 kommentarer:

  1. Utrolig vakkert kort. O gfargeleggingen din er helt fantastisk flott.
    Ha en fin dag.

    Klem :o)

    SvarSlett
  2. Nyydelig, jeg elsker rosafargene, og du har farget motivet helt perfekt. :)

    SvarSlett
  3. Hei !

    Skikkerlig flott kort du har laget.
    Har lagt meg til som følger, da det var flere flotte kort å få inspirasjon fra !
    Og fargeleggingen din var jo bare helt herlig.
    ( Tror jeg har litt å lære der altså... )

    Hilsen fra Berit

    SvarSlett
  4. Så nydelige kort du lager. Lekkert pyntet og så flink du er til å fargelegge!
    Klem fra Berit:)

    SvarSlett
  5. Nydelig kort med mange flotte detaljer på og fargeleggingen er flott,:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Det setter jeg stor pris på!