27. desember 2011

Sweet Tilda i Blått



 Dette kortet har jeg lagt bort, for så å ta fram igjen. 
Fikk ikke plassert pynt slik at det hele ballanserte.
Da jeg kom på at jeg kunne putte min nye Tilda-tag bak trykket, løsnet det.
Jeg bare elsker julearkene fra Pion, Blomster fra WOC og Storyteller, Dies fra Magnolia, metall-engel kjøpt på Hjerteboden. Ellers er det pyntet med osteklut, blonde og perler. Kantene er svertet med Distress ink, Pumice Stone
Her har jeg brukt Winter Tilda fra Sweet Christmas Dreams Collection. 
Hun er malt med Distress Reinkers: 
Kåpe og Lue: Weathered Wood
Skoene: Walnut Stain
Hud: Tattered Rose og litt Vintage Photo 
Skygger: Black Soot 




'








Deltar hos:
Just Magnolia Challenges: Week137- Colour Challenge - White Plus One Other Colour
Kort o Mania: Utfordring 53 
Nordsalten hobbyklubb: Utfordring #44:julekveld 
Simply Magnolia: Christmas challenge

16 kommentarer:

  1. Nyydelig kort Brita! Og så fint det ble med tagen bakom, og en søt engelscharm på:) Flott fargelagt også!!
    Ha en fin romjul videre!
    Klem, Camilla

    SvarSlett
  2. Kjempenydelig:)
    Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.
    Juleklem:)

    SvarSlett
  3. Det kortet var bare helt nydelig! Takk for at du deltar hos Nordsalten Hobbyklubb!
    ~Karen Elise~

    SvarSlett
  4. Dette var utrolig lekkert. Jeg er kjempeimponert over fargeleggingen din - nydelig! Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

    -Wenche

    SvarSlett
  5. Kjempeflott kort!! Nydelig farget!!

    Takk for at du deltar på utfordringen vår hos NsHk. Lykke til!!

    Klem Plundis

    SvarSlett
  6. Dear Brita!
    Your card is absolutely GORGEOUS !!!
    Wow..., I love every single detail you used, from image, coloring, papers and embellis...!!!
    Thanks a lot for joining us at Just Magnolia this week!
    Big Hugs,
    Mo

    SvarSlett
  7. Nyyydelig kort,mange flotte detaljer.:):)

    SvarSlett
  8. Amazingly beautiful! Love it to bits!
    Wish you a happy New Year!
    Hugs, Iulia- new follower:)

    SvarSlett
  9. Wow så fina kort! Jag gillar din stil.
    Kram Pyssel Pia

    SvarSlett
  10. Nydelig kort. Dette likte jeg godt. Tilda er flott fargelagt. Tusen takk for at du deltar hos NSHK!

    SvarSlett
  11. Dette var et utrolig nydelig kort! Nydelig fargelagt (og med distress da, så flink du er!) og herlige farger og pynt. tusen takk for ditt bidrag til utfordringen hos Kort 'o' Mania. Klem Jeanette :)

    SvarSlett
  12. Så fint og meget flot farvelægning. Tak fordi du deltager hos Kort O Mania

    SvarSlett
  13. ååå guuuuriland noe så nyyydelig! Og den fargeleggingen din med distress, herligheeet så flott! nesten så det klør i fingrene etter å få begynt å trene meg i maling med det igjen :D :D
    takk for at du deltok på vår utfordring 53, hos kort o mania! :D
    klem fra linda s l

    SvarSlett
  14. A gorgeous card! I love the colours and all the beautiful details! hugs, Marlies

    SvarSlett
  15. Vilket underbart kort Brita!
    Jag finner inga fler ord!!!
    Kramar
    Elin

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Det setter jeg stor pris på!