28. januar 2012

Tilda with Daisy

Hei, denne gangen ble det et blått kort med denne nye søte Tilda with Daisy.
Tilda with Daisy fra Magnolias siste kolleksjon Sweet crazy Love.
 Mønsterark fra Maja Design. Blomster fra WOC og Kort og godt.
 Dies fra Magnolia: Tilda Tag, Heart Swirl og Lovely Fence. Ellers er det pyntet med halvperler, osteklut, kakeserviett og en liten hjertecharms.

Jeg øver mye på skyggeleggeing for tida. Etter jeg er ferdig med selve fargingen går jeg over på Black Soot Distress Ink stempelpute. Jeg har nesten ikke noe vann på penselen og stryker lett over på de stedene jeg vil ha mere skygge. Her er det lett å gjøre store tabber -noe jeg har gjort mange ganger!








Deltar på følgende utfordringer:
Papirdokkenes fargealong 2012- Januaralongen-Blå
Kort o Mania- Utfordring 55

7 kommentarer:

  1. "Øvelse gjør mester" heter det vel. Og dette ser jo virkelig ut som fargeleggingen til en mester, spør du meg. Dette var utrolig nyyydelig.
    Ønsker deg en fin helg.

    Klem :o)

    SvarSlett
  2. Noe så nydelig! Likte alt her, jeg! Herlig motiv og lekkert pyntet!

    SvarSlett
  3. Såå fint!
    Kram Pyssel Pia

    SvarSlett
  4. Wauw what a gorgeous card! Lovely colours and your colouring is great!! hugs, Marlies

    SvarSlett
  5. Kjempe nydelig, Tante<3
    Har forresten lagt ut et kort på bloggen min :)Vil du se?

    SvarSlett
  6. Så fint. Tak fordi du deltager hos Kort O mania

    SvarSlett
  7. helt utroooolig søtt og nyyyydelig!! :D
    takk for at du deltok på vår utfordring 55 hos kort o mania!
    klem fra linda s l

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Det setter jeg stor pris på!