15. februar 2012

Tilda in Pink

Jeg sliiiter skikkelig med å få tatt bilder som blir riktige i fagen o.s.v, så nå har jeg slått til og har bestilt drømmekamera: et Canon 600D, speilrefleks. (svir skikkelig i lommeboka)....Nå kikker jeg i postkassa hver dag. Åh, jeg blir så utålmodig!

I struggle a lot taking good photos of my cards. Now I have faced reality, and I have ordered the camera of my dreams.- a Canon 600D. I am looking in my mailbox every day. I am just sooo excited!!
Nå i disse Valentine -tider er det moro å leke med rødt og rosa.
 Her er et skikkelig jentekort i rosa.Istedet for å sverte kantene har jeg denne gangen brukt hvit crackle-paint.
Mønsterark fra Magnolia, Blomster fra WOC. Ellers har jeg pyntet med halvperler, osteklut,


Her er et detaljbilde av Tilda. Jeg farger alltid med Distress Ink-reinkers.
Kjolen er malt i fargen Worn Lipstick

Dies fra Magnolia.

En litt annen vinkel.


Med dette kortet deltar jeg på følgende utfordringer:

Papirdokkenes fargealong- Februar-rosa
Simply Magnolia- RED and /or PINK with WHITE Challenge
Magnolia Downunder Challenge- #133 - One Word Sentiments

7 kommentarer:

  1. A beautiful creation, which suits our challenge just perfectly at Simply Magnolia. Thanks for joining in the fun and good luck with the challenge, hugs Sharon

    SvarSlett
  2. Aldeles nydelig! Farger, pynt, fargelegging, oppsett og alt! Du er kjempedyktig!

    SvarSlett
  3. Kjempe søt. Er fryktelig sjalu på Tilda'n ♥

    SvarSlett
  4. Hei Brita!! Ååå kortet ditt er helt nyydelig, ja får nesten vårstemning av det!;)) Nydelig fargelegging også!
    Tusen takk for at du deltar hos MDUC denne uken.
    Klem, Camilla

    SvarSlett
  5. Aww, how sweet, she is coloured great!! Hugs! Brittany, xoxo
    http://www.mymagnoliacardsbybrittany.blogspot.com/

    SvarSlett
  6. beautiful card love the soft colours so pretty thanks so much for joining us at simply magnolia this week
    hugs sara x x

    SvarSlett
  7. Stunning card!
    Thanks for playing at MDUC this week
    Hugs Kylie

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Det setter jeg stor pris på!