15. mars 2012

Baby with Bunny

Har liksom holdt meg til Magnoliastemplene lenge nå, men så kom jeg over disse kjempesøte stemplene fra Lily of the Valley. Her har jeg laget et kort til en søt gutt som blir ett år snart. Måtte tenke på en litt annen måte med farginga, men det var moro!
Mønsterark fra blokk fra "Authentique"-Journey.
Dies: Skilt fra Marianne Designs, Bord og blader fra Magnolia.
 Stempel: "Baby with Bunny" fra Lily og the Valley
Blomster fra Prima og Storyteller.
Bånd fra WOC.

Farget med distress. 





Sløyfa har jeg laget av "Seam binding ribbon" fra WOC,
 Jeg sprayet de med "Tattered Angels Glimmer Mist", 3 forskjellige farger .(Suede, Pearl og Walnut Gold)
 Så krøllet jeg de hardt sammen i en pose og lot de tørke.
Se TUTORIAL  på You Tube her:


Jeg deltar med dette kortet på:
Nordsalten Hobbyklubb: Utfordring #50- Maskulint 
Anonyme Scrappere: Utfordring #41-Minst 3 Dies



5 kommentarer:

  1. Så nydelig et barnekort! Lekre farger og flott pynta!
    Klem:)

    SvarSlett
  2. Å - så utrolig lekkert! Kjempesøtt motiv, flott fargelegging, nydelige farger! Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

    -Wenche

    SvarSlett
  3. Dette her var kjempeskjønt!
    Har noe til deg i bloggen min ;)
    Klem

    SvarSlett
  4. Så lekkert! Masse flotte detaljer og fargeleggingen er super ;)
    Titter videre her inne... ser du er flink til å bruke masse detaljer på kortene dine.

    Klem fra Anne

    Fant forresten veien til bloggen din via Berits Hobbyblogg ;)

    SvarSlett
  5. Herlig kort! Takk for at du scrapper med Nordsalten Hobbyklubb!
    ~Karen Elise~

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Det setter jeg stor pris på!