1. mai 2012

Lazy Afternoon


Nå har det vært stille på bloggen alt for lenge. Vi har bygd hytte i vinter, og nå er vi akkurat ferdig! Så det har vært lite tid til scrapping i det siste. Men nå er jeg igang igjen-

Dette kortet skal min kjære unge PAPPA få på 70-årsdagen den 5.mai.
(Regner med at han ikke ser innom bloggen min så ofte...he,he)

Farget med Distress reinkers
Mønsterpapir fra MME-Wild Aspargus.
Blomster fra WOC og Kort og godt
Charms fra Korthobby, fjær fra en fluefisker....
Dies fra Quikutz (bokstaver og tall)



"Den som sover synder ikke".- "Lazy Afternoon" fra Lily of the Valley.







Med dette kortet deltar jeg i:
 Papirdokkenes fargealong- April-GRØNN

1 kommentar:

  1. Amazing card!!!!
    Very good idea , and beautiful layout.
    Love your creation!!
    Have a lovely week
    Magda

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Det setter jeg stor pris på!