13. mai 2012

Rødt, Hvitt og Blått


 Nå i disse mai-dager er det mange utfordringer i nasjonalfarger.
Stempel fra Lily of the Valley- New Hat.
 Her prøver jeg også  min nye dies fra Marianne design- Chinese rose. Den er sååå fin.
Den har jeg farget med litt hvit Gesso.
Mønsterapir fra Maja Design- Vintage Summer Baics. Hele serien er bare så lekker!!





"New Hat" fra Lily of the Valley.

Med dette  kortet tengte jeg å delta på disse utfordringene:
Nordsalten Hobbyklubb: Utfordring #53-Flower Power
Kort o Mania: Utfordring 62
Lili's Little Fairies: Favourite Craft Tool-  Distress Reinkers and Big Shot
Papirdokkenes fargealong, Mai: Rødt, hvitt og Blått:

5 kommentarer:

  1. Absolutely captivating....love this adorable image, colored and showcased to perfection!

    SvarSlett
  2. Herlighet sååå nydelig. Fantastisk flott fargelegging og design:-))

    Takk for at du scrapper med Nordsalten Hobbyklubb.

    Sylvia

    SvarSlett
  3. Aw this is absolutely delightful its sooo pretty and I loveyour flowers, thanks for joining us this week at lilis little fairies xxxx

    SvarSlett
  4. Så nydelig dette kortet var!!
    Og gratulerer med Topp 3 knappen hos Nordsalten hobbyklubb.Kjempegøy !!
    har rullet litt rundt i bloggen din og du lager sååå mye fint.Liker kortene dine veldig godt.

    Kjersti

    SvarSlett
  5. Verkligen snyggt kort!

    Tack för att du deltar hos Kort o Mania :)
    Kram Nelle

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Det setter jeg stor pris på!