30. juni 2012

Grått og gult sommerkort

Gult og grått er ikke lett å scrappe. Kan bli litt trist, men jeg synes det gule frisket godt opp.
Endelig har jeg fått til å bruke de store diesene jeg kjøpte for lenge siden. De skal jeg definitivt bruke mer.

Stempel- Lazy Summer Collection - Loves Me Tilda
Jeg har som vanlig farget med Distress Reinkers.
Dies: Magnolia Doohickey's og Cherry Lynn XL Stacker Nesting Dies






I
I 'd like to join the following challenges:

God helg,folkens!
Have a nice weekend!

4 kommentarer:

  1. Så nydelig kort, herlig motiv og såå lekre blomster. Elsker formen. :)

    Klem, Anne.

    SvarSlett
  2. Nydelig! Det ble en flott fargekombinasjon, gul er en kjempefin sommerfarge. Lekre detaljer :)
    Klem, Jorunn

    SvarSlett
  3. What a cute tag!
    Thanks for joinig us at TOMIC challenge this month!
    Love from France, Kianel.

    SvarSlett
  4. Det ble veldig lekkert med gult og grått her, firsker virkelig opp det gule.
    Har du sjekket Topp 3 hos Scrap'a'long? :)

    Sommerklem fra Merethe

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Det setter jeg stor pris på!