6. august 2012

Hiking Edwin


Hei igjen!
 Da er jeg tilbake etter 4 ukers ferie, og liten tilgang til blogging.
 Men her er et kort jeg har laget i sommer:

Tenk min "lillebror" er blitt 40 år. Han er glad i å ferdes i skog og mark, og da synes jeg den nye Hiking Edwin passet perfekt!

I can't believe my "baby brother" has turned 40. He loves hiking and going fishing. This image is just perfect for him!

Image: Turning Leaves Collection- Hiking Edwin, Prince & Princesses Collection - Numbers from Magnolia
Dies: So Wrapped Lovely from Magnolia
Papers: Maja Design
pearls, cheese cloth, seambinding ribbon

I have coloured the image with distress Re-inkers.

Jeg vil delta i følgende utfordringer med dette kortet/
I am going to join these challenges:


 Thanks for stopping by!

4 kommentarer:

  1. This is adorable sweetie. Thank you so much for joining us at Digi Doodle Shop Challenges this time and good luck.

    Hugs
    Cathy
    xxxxx

    SvarSlett
  2. Gorgeous tag card Brita. Great shape and colours, fab bow. Thanks for joining in with this weeks Challenge at Digi Doodle Shop Challenges. Jenny x

    SvarSlett
  3. Dette var en nydelig tag. Liker godt designet med sløyfen, lagene, osteklutenog det fargelagte motivet. Tusen takk for at du deltar hos Digi Doodle Shop Challenge og lykke til. Håper du blir med oss igjen på torsdag. Klem Bettina xx

    SvarSlett
  4. Love this hiking Edwin....beautiful coloring and great design!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Det setter jeg stor pris på!