16. august 2012

Hurra for Vegard!

Hei. Et kort innlegg i dag.
Dette kortet laget jeg til minstemann som ble 9 år denne uka. Hans store idol er Bear Grylls og elsker å gå på oppdagelsesturer i naturen.

Hi, This is a card for my 9 year old son. He loves hikes in the mountains and is a true Bear Grylls fan.

Papirer fra Maja Design- Summer Vintage collection
Dies fra magnolia og Cheery Lynn - Mini Exotic Butterflies


Jeg har farget med Distress markers.
Farger: Faded Jeans og Pumice Stone på klærne


Blomser fra WOC

 HA EN SUPER HELG!!!

6 kommentarer:

  1. Så nydelig dette kortet var.
    Flotte blåfarger og motivet er perfekt til 9 åringen din.
    Flott med blomstene og gresset.

    Klem, Kjersti

    SvarSlett
  2. Fantastic job coloring and showcasing this handsome Edwin....your son will love it.
    I love hiking as well...my favorite activity!

    SvarSlett
  3. Det var et perfekt motiv til en natur-utforsker! Flott fargelegging. Så fint det ble med gress-diesen :)
    Klem, Jorunn

    SvarSlett
  4. For et flott tur-motiv!
    Han skulle jeg hatt noen trykk av. :p

    Flotte papirer og farger, nydelige blomster, og jeg liker godt de perlene. :)

    Klem, Anne.

    SvarSlett
  5. WOW!!! AMAZING card. I love your coloring, papers and details. Love it!
    Hugs,
    LIM :)

    SvarSlett
  6. WOW!!! AMAZING card. I love your coloring, papers and details. Love it!
    Hugs,
    LIM :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Det setter jeg stor pris på!