16. oktober 2012

Lilla Julekort



 Jeg ble utfordret av Karen Elise i Papirdokkene. "Lag et kort med et tekststempel som hovedmotiv!"
Hjelp, dette er langt utenfor min komforsone. Men jeg klate å putte innet Magnoliastempel likevel :))
- "Jingle Jangle Tangle"- fra den nye julekolleksjonen.


Julekulene er farget med Distress reinkers- Dusty Concord og Pumice Stone.


Tekststempel fra Stempelglede






 

 
Jeg har prøvd å følge denne skissen fra Sketchy Colors. Jeg har speilet den.
Jeg har også brukt dette inspirasjonsbildet fra "Winter Wonderland"
I have used this lovely photo from "Winter Wonderland" for inspiration. 
I chose the colours and the bulbs.


 Jeg vil delta i følgende utfordringer med dette kortet:
 Winter Wonderland: Photo Inspiration





 



13 kommentarer:

  1. beautiful take on our photo inspiration, thank you for joining at the Winter Wonderland
    Hugs Kate xx

    SvarSlett
  2. For et nydelig julekort! Likte veldig godt fargekombinasjonen av lilla, hvit og sølv. Lekker dies og pynt :)
    Klem, Jorunn

    SvarSlett
  3. Nydelig!! Kjempelekkert i lilla :)

    SvarSlett
  4. Hi, Brita! Such a gorgeous card, perfect for this week's challenge at Winter Wonderland, hugs, Miria xx

    SvarSlett
  5. Så lekkert :) flott Magnolia stempel du har brukt.Love lilla med det hvite.

    SvarSlett
  6. Lekkert julekort!! Nydelig fargesammensettning!

    Tusen takk for at du deltar på Sketchy Colors sin skisseutfordring denne uken! Lykke til!

    Klem fra Jannhild

    SvarSlett
  7. Gorgeous card - love that postal stamp...

    SvarSlett
  8. Virkelig lekkert og annerledes julekort!!!
    Nydelig pyntet!
    Ha en fin kveld.

    ♥ Inger

    SvarSlett
  9. Dette ble da alldeles nydelig Brita:-))

    SvarSlett
  10. Jeg syns dette ble kjempeflott! Kreativ bruk av stempler, og skikkelig stemningsfullt :)
    Klem

    SvarSlett
  11. For et aldeles nydelig julekort. :)
    herlige farger og så flotte dies og pynt!


    Klem, Anne.

    SvarSlett
  12. Ett helt otroligt lekkert julekort! Nyydelige detaljer og farger!

    SvarSlett
  13. Kjempestilig kort!!
    Her er litt info ang. diesen:)
    Den heter: No 160027, Large Frames, Frilly #7, og er fra GoKreate ja:)
    Ha en super søndag!
    Klem, Camilla

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Det setter jeg stor pris på!