27. januar 2013

If Friends Were Flowers


Et blått og grått kort denne gangen. Jeg har kost meg med å prøve ut et nytt stempel fra LOTV- If Friends Were Flowers. Har også fått litt dilla på å embosse metall-og papirpynt/dies. 

Her har jeg brukt Stampendous Frantage Shabby Blue Emboss Enamel og Chunky White Embossing Enamel. Synes blomstene ble ganske stilige.

Farget med distress re-inkers. Faded Jeans, Pumice Stone og Broken China




 Jeg deltar hos Papirdokkenes fargealong-Januar, Blå og grå.
The cutie Pie- #36 Use Three Different Textures
(Metal, fabric, embossed paper)
Lili's little Fairies- Anything goes

Takk for at du kikker innom bloggen min.

12 kommentarer:

  1. Wow This is so beautiful. I ADORE the colour combo too
    HUGZ Fleur xXx

    SvarSlett
  2. What a lovely card you have made here which fits perfectly the Bearly Mine Designs Challenge this week. Thank you for entering and best wishes in the draw. Kym (Bearly Mine Challenge Blog Design Team)

    SvarSlett
  3. This is stunning. I love the image, the colours are gorgeous and the details you have added are so beautiful.
    Thank you for taking part in the Lili's Little Fairies Challenge this week.
    Sue

    SvarSlett
  4. Absolutely BEEEE-utiful!!! I really love this!

    Hugs,
    Rina

    SvarSlett
  5. Rålekkert kort i nydelige farger.
    Så lekkert pyntet.

    Klem,Kjersti

    SvarSlett
  6. Kjempeflott kort! Jeg falt for den gule bia her... en liten detalj, men den kom så godt fram i kontrastfarge til alt det andre :)
    Klem

    SvarSlett
  7. Beautiful card and fab detailed layout. Thanks for joining us at Cutie pie challenge, good luck cheers Sue N x

    SvarSlett
  8. This is such an elegant card - absolutely adore it! Loving the colour combo too!

    Hugs
    Gina x

    SvarSlett
  9. What a lovely card - thanks for joining in with LLF challenge, Mary G x

    SvarSlett
  10. Beautiful card so pretty.
    Thank you for joining the Cutie Pie 3 textures challenge and good luck x Susan x

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Det setter jeg stor pris på!