6. januar 2013

Tilda på ski

Inspirert av Tour de Ski, har jeg laget et vinterkort. 
Heia Tilda!

Mønsterark fra Maja Design, Dies fra TH og Memory Box. Jeg har sprayet blomstene og trærne med den nye sprayen fra Lindys Stamp Gang (Denne sprayen føres i Norge kun hos Stampcrafts4you). Skimmeret kommer dårlig fram på bildet, men den er helt fantastisk.
Jeg har som vanlig farget motived med distress reinkers. (Faded jeans og Walnut stain)
Jeg deltar på følgende utfordringer med dette kortet:
Dream Valley Challenges: Challenge 48-Anything goes (18.1)
Scrapalong utfordringsblogg: #23- Glitter og stas. (28.1) Glitterspray fra Lindys Stamp Gang, Glitterlim på snø, perler)


Nyt det som er igjen av helga.




5 kommentarer:

  1. Beautiful, coloured lovely!! Hugs, Brittany, xx
    http://mymagnoliacardsbybrittany.blogspot.co.uk/

    SvarSlett
  2. Outstanding creation......superb coloring and fabulous details!!!!

    SvarSlett
  3. Utterly Stunning card!
    Thanks for joining in the fun at Dream Valley Challenge!
    hugs Mel xxx

    SvarSlett
  4. Nydelig vinterkort.
    Takk for at du deltar hos Scrap'a'long.
    Klem fra Merethe

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Det setter jeg stor pris på!