7. mars 2013

Koala Hug. DT Marvelous Magnolia


 Hei alle sammen. 
Denne gangen har jeg laget et kort med spesialstemplet Koala Hug.
Dette er mitt DT-bidrag til Marvelous Magnolia denne uken- Tema er Anything goes. Det skulle være en grei oppgave, håper du er med!!
This is my DT-card to Marvelous Magnolia Challenges this week. The topic is "Anything goes". Check it out.
Jeg har lekt litt med Aged Silver Embossing Enamel fra Stampendious.
Jeg synes det gir en ekstra dimensjon, og jeg bruker det både på diecuts og metall.





Her har jeg brukt litt embossingpulver for å få en "sand-effekt".

Jeg har prøvd å følge denne scetchen fra Scetchy Saturday

Jeg deltar på disse utfordringene med dette kortet:
Magnolia Down Under Challenges #186- Espesially for you
Midweek Magnolias- Week #51 - Lots of Layers!
By the cute & girly- My favourite thing: My favourite at the moment is the Aged Silver Embossing Enamel from Stampendious. I have used it om th emetal embellishments and as "sand" under the gras.
 


13 kommentarer:

  1. Wow this si a beautiful card Brita! Love the colours and deign of your card!

    Hugs
    Gina x

    SvarSlett
  2. Nyyyyydelig Brita ♥
    Utrolig flott fargekombo!!
    Klem :)

    SvarSlett
  3. Such a wonderful card Brita, I really love the combination of papers and colours you've used and your grass with the twine behind looks really effective.

    Thanks for joining us at Magnolia Down Under for the "Especially for You" Challenge.

    Sharon x

    SvarSlett
  4. This is very pretty just adore the colours and the papers you have used.
    Thanks for joining and sharing with us at Magnolia Down Under Challenges this week. Hugs from Bron x

    SvarSlett
  5. A beautiful card! Fab paper choices, perfect colouring and stitching and super embellishment. Gorgeous! Thank you for playing along with us at Sketch Saturday this week. Hugs, Lesley

    SvarSlett
  6. Nydelig kort :)

    Klem Connie

    SvarSlett
  7. UTrolig flott kort. Lekkert med det turkise innslaget til de litt mørkere fargene. Dette kortet leggerm an virkelig merke til! Nydeli! Klem, Elizabeth x

    SvarSlett
  8. Hei, meg igjen! Takk for at du deltar med dette lekre kortet hos Midweek Magnolias! Klem, Elizabeth xx

    SvarSlett
  9. Thanks for the information... I really love your blog posts... specially those on Local Tamil News

    SvarSlett
  10. Exquisite!!!!! Superb coloring and stunning design work!

    SvarSlett
  11. Gorgeous card! Love the way the blue colouring brings it alive.
    thank you for sharing with BTC&G's Favourite Things challenge.
    Geraldine

    SvarSlett
  12. Gorgeous card Brita!!!! Love this Tilda and your gorgeous butterfly! Thanks for joining us this month at BTC&G and we hope to see you again next challenge. Hugs, Brigitte

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Det setter jeg stor pris på!