4. april 2013

Tilda with little pocket


Denne ukens utfordring hos Marvelous Magnolia er enkel- "Anything Goes". 

We have a new challenge at Marvelous Magnolia- The topic this week is an easy one- "Anything Goes". Check it out here

I've made this card inspired by the fab Debbie Dolphin.

 Denne gangen har jeg brukt et stempel fra "With Love" kolleksjonen-Tilda with little pocket.
 Farget med Distress Markers. 
Har plundret litt med markersene mine og ikke blitt helt fortrolige med de,
 men øvelse gjør mester, skjønner jeg....

This time I have coloured Tilda with my Distress Markers. 
I haven't quite made friends with them yet, so I have to practise.




Takk for at du kikker innom bloggen min. 
Jeg blir veldig glad for en kommentar.




5 kommentarer:

  1. Gorgeous!
    Beautiful colouring and design.
    Hugs
    Chris x

    SvarSlett
  2. Wow Brita, this is beautiful
    HUGZ Fleur xXx

    SvarSlett
  3. This is G-O-R-G-E-O-U-S!!!!!!!!!!

    SvarSlett
  4. Beautiful card and design!

    Hugs
    Gina x

    SvarSlett
  5. Your card is gorgeous! I love the colours and the shape and your colouring is fantastic.

    Hugs,
    Marina

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Det setter jeg stor pris på!