2. mai 2013

Sitting Tilda with Butterfly, DT-Marvelous Magnolia



Denne ukas utfordring hos Marvelous Magnolia er perler og blonder. Som du ser gikk jeg nesten amok med perlene...Her er mitt Dt-bidrag.
The challenge at Marvelous Magnolia this week is; use Pearls and Lace. Hope you get inspired to join us.




Jeg har brukt Sitting Tilda with Butterfly fra den nye "Once upon a Time 2013"-kolleksjonen.
Farget med distress-reink.

 
 
Jeg deltar på følgende utfordringer: 
Kort o Mania: #85 Alt er lov
Deep Ocean Challenge blog- #50, Favourite colour combo


Takk for at du kikker innom bloggen min.




9 kommentarer:

  1. This is EXQUISITE.....OUTSTANDING coloring and design work!!! One of the prettiest cards I have ever seen!

    SvarSlett
  2. Nydelig romantisk kort du har laget. Tilda er nydelig:)

    Klem Junhild

    SvarSlett
  3. Vakkert!
    Kjempe flott fargelagt.
    I Love it :)
    Ha en fin dag/kveld.
    MVH Vibekke

    SvarSlett
  4. Ååå...så nydelig !!

    Klem,Kjersti

    SvarSlett
  5. So pretty - love the pop of red among the more neutral tones. Thank you for playing at Lovely hAnglar or Sweet Magnolia! Tracey x

    SvarSlett
  6. Så sött kort, gillar lilla Tilda och trappan som hon sitter på, helt underbart!
    kram Charlotte

    SvarSlett
  7. Beautiful card, thank you for joining us at
    LHOSM this week.

    Hugs
    Ulla

    SvarSlett
  8. Vakkert kort og herlig pyntet.
    Tussen takk for du deltar hos Kort O Mania. Lykke til!
    Klem fra Elisabeth

    SvarSlett
  9. What a lovely card. Love the soft colours and then the banging red/pink from Tilda's dress. Really an eyecatcher!
    Thank you for your lovely comment!
    Love,
    http://littlecreass.blogspot.be

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Det setter jeg stor pris på!