24. oktober 2013

Gratulerer Camilla!!

Vår kjære Camilla i designteamet  i Nordsalten Hobbyklubb, har nettopp fått ei lita prinsesse.
Det vil vi være med og feire! 
I den anledning vil vi overraske henne med et blogghopp, selvsagt med babytema! 
Det har vi aldri gjort før i Nordsalten Hobbyklubb, så det blir spennende! 

Her er kortet jeg har laget til henne,

Motiv fra Lily of the Valley, Papirer fra Maja Road.





Alle DT-jentene i NSHK har selvsagt laget noe til anledningen som vi har lyst til å vise fram til dere, så vi håper mange blir med og hopper!
Blandt alle de som deltar, vil vi trekke ut en vinner som får denne flotte premien: 


For å være med i blogghoppen gå direkte til Nordsalten Hobbyklubb for å se hva dette går ut på.
Hvis du har startet din bloghopp er neste blogstopp
Sylvia

Du har mulighet til å delta fram til torsdag 31. okt.
Takk for at du deltar på bloghoppen vår:))
 

15 kommentarer:

  1. Nydelig kort Brita. Søtt motiv og detaljrikt og lekkert pyntet ;-) Klem Rita

    SvarSlett
  2. Så snille dere er:)Kjempekoselig♥Tror Camilla setter stoor pris på dette:)
    Jeg hiver meg med på hoppen..
    Nydelig babykort du har laget♥

    Klem fra Lindamor

    SvarSlett
  3. Da hiver jeg meg med på denne blogghoppen og et nydelig kort du hadde laget, klem bente:)

    SvarSlett
  4. Å, for eit lekkert babykort! Det motivet var herlig :)

    SvarSlett
  5. Et herlig babykort! Nydelig fargelagt, og lekkert dekorert.
    :) Klem

    SvarSlett
  6. Virkelig lekkert babykort du har laget :) Klem

    SvarSlett
  7. Herlig kort.. Digget det motivet. Spørs om ikke det må handles litt her nå altså ;-)

    SvarSlett
  8. Det var et nydelig babykort <3 Hopper videre :)

    SvarSlett
  9. Hælledussan for et nydelig motiv og et helskjønt kort! Heldige Camilla som får en egen blogghopp og sååå mange fine kort!!

    Klemmer, Randi WS

    SvarSlett
  10. Så lekkert et babykort! Nydelig pynta!
    Da hopper jeg videre:)

    SvarSlett
  11. Sååå nydelig Brita:-)) Skikkekig stilig motiv og nydelig fargelegging.

    Sylvia.

    SvarSlett
  12. For et nydelig kort, Brita. Også har du en flott blogg!
    Takk for titten, nå hopper jeg til neste mann :)

    SvarSlett
  13. Det var et nydelig kort.
    Så gøy med blogghopp i anledning babyen til Camilla :)

    SvarSlett
  14. For et søtt kort, blir med å hopper jeg også.
    Klem anita

    SvarSlett
  15. Søtt babykort i nydelige farger.
    Klem Sissel

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Det setter jeg stor pris på!