1. juni 2014

Svart-Hvitt


Hei igjen. Da er det faktisk blitt juni. Hos Nordsalten Hobbyklubb betyr det en ny utfordring. Denne gangen gjelder det å lage en kreasjon i Svart/hvitt. Kikk innom da vel. 

Her er mitt DT-bidrag:

Jeg har brukt metal foil fra Tim Holtz og har preget denne med Sissix embossing folder. Modelling paste på hvit bakgrunn. Stempel: ukjent opphav...


Jeg deltar på følgende utfordringer:/ I'll join these challenges;

Totally Gorjuss-stitching, challenge #238
Fuzzy and fancy friday- Challenge 115-Outdoors

Takk for besøket!

3 kommentarer:

  1. Wow! Så stilig! Lekkert med metallbakgrunn!
    Velkommen til å bli med på give-away i bloggen min! (Både du og andre som leser dette.)
    :) Karen Elise

    SvarSlett
  2. What a great card. Thanks for sharing at Fussy & Fancy and good luck with the Challenge. Judy DT

    SvarSlett
  3. Fantastic card thanks for joining us at Totally Gorjuss this week.
    Jenny x

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Det setter jeg stor pris på!