17. september 2014

September, 12 Tags of 2014


Hei igjen. 
Har lekt meg med nok en tag fra Tim Holtz´ utfordring, 12 Tags of 2014.

Denne gangen var jeg litt ut å kjøre. Oppgaven krevde at man hadde alkohol ink/blekk, noe jeg ikke har prioritert å kjøpe. Derfor har jeg brukt vanlig vannbasert blekk, Distress ink, som bakgrunn på selve tagen, og Stardust spray fra Lindys Stamp Gang på sommerfuglene. Den har slikt et fantastisk skimmer.

 Bakgrunnen er laget med stensiler og distress ink fra Tim Holtz. Motiv: ukjent stempel, rubbons fra TH

Jeg deltar altså på Tim Holtz, 12 tags of 2014- September

2 kommentarer:

  1. Kjempetøff tag! Lekkert med alle de fargerike sommerfuglene sammen med det naturfargene.
    :) Karen Elise

    SvarSlett
  2. I'm at present making use of Hubpages for a few involving your internet sites and yet aiming to adjust one too up to some sort of base just like yours as a trial period function. Anything at all for example you'd probably highly recommend concerning this?...Cccam Server

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Det setter jeg stor pris på!