24. januar 2015

Bloghopp- NSHK feirer 5 år

Hurra!! 

Nordsalten Hobbyklubb feirer i dag 5-år!! 



I den anledning feirer vi dagen med en blogghopp. For å delta kan du gå inn på NSHKs blogg og starte øverst på lista. Gå inn og legg igjen en kommentar på alle sin blogg og du er med i trekningen av en fin premie fra The Ribbon Girl.
OG, NSHK har fått en helt ny layout. Sjekk den ut her.
.

5 år er en anstendig alder for en utfordringsblogg. Mye har skjedd i scrappeverdenen på den tid.
Selv har jeg scrappet siden 2000, men det hele fikk en ny dimensjon da jeg opprettet blog i 2011. Her ser du hvordan mitt første inn leggså ut, og så et par av mine siste:

Mitt første innlegg: september 2011: Har akkurat startet med fargelegging med Distress.

I det siste har interessen dreid seg mot diverse distress-teknikker og bruk av mixed.media ol. 
Har vel jobbet litt med å ta bedre bilder også.
Her er to tagger inspirert av Tim Holtz:


Hvis du er midt i bloghoppen kommer du nå fra DT- Anita sin blogg. Legg igjen en hyggelig kommentar her inne hos meg og hopp videre til Anne Lill. 
Da er du med i trekningen av min bloghoppremie:

Takk for at du kikker innom. Legg igjen en kommentar og du er med i trekningen av en premie fra meg.
Frist: Lørdag 31.januar kl 10.00



25 kommentarer:

  1. OMGosh, what a quality work to create Tim Holtz Tags, And love the old one too!!!!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med 5-års dagen til Nordsalten Hobbyklubb ! :D
    Utrolig gøy å se utviklingen din :D
    Kjempeflott kort og tager.

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye med 5-årsdagen til Nordsalten hobbyklubb.
    Wow! Her var det utvikling. Kjempeflotte ting du lager.
    Merete

    SvarSlett
  4. Tillykke med dagen. :-)
    Her er også sket en stor udvikling. :-)

    SvarSlett
  5. Gaaad!!! Ja her snakker vi utvikling.Rålekkre tag'er!!!! Men ditt første kort var jo absolutt flott til å være det første, men en helt annen stil selvfølgelig. Artig å se utviklingen!! Ha en fin helg!

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mye med 5 års dagen til Nordsalten :)
    Litt av en forskjell, men veldig forskjellige teknikker da. Likte begge delen jeg :)

    SvarSlett
  7. Gratulerer med jubilanten og nytt blogg design!
    Gøy med tilbakeblikk! Og for en utvikling du har hatt i løpet av årene! Digger mixed media stilen din!
    Tusen takk for inspirasjon og flott blogghopp!

    SvarSlett
  8. Gratulerer med 5 års dagen! Fin utvikling. Likte Tag´ene godt

    SvarSlett
  9. Kjempefint kort og for noen flotte tags du har laget...... stor utvikling her også......... moro å se før og nå ........

    SvarSlett
  10. Gratulerer med 5 årsdagen!!Digger utviklingen din, med distress og mixed media:)

    SvarSlett
  11. Hei Brita!
    Gratulerer så mye med 5års dagen i NSHK!
    Savner dere jammen litt nå når jeg hopper rundt i bloggene deres <3
    For noen nydelige prosjekter du viser frem!
    Mixed media er utrolig gøy!
    klemm

    SvarSlett
  12. Här kan man inte bara se utveckling... du har till och med helt och hållet bytt stil! Härliga projekt allihop!

    Ha en fin söndag! Nu hoppar jag vidare på listan!

    SvarSlett
  13. Gratulerer til Nordsalten :) Selv om jeg synes det første kortet er helt skjønt, ser jeg at stilen din har endret seg mye fra start til nå. Beundrer dere som får til så mye fint med mixed media.

    Elin

    SvarSlett
  14. Grattis på 5-årsdagen! Det är verkligen olika stilar på dina alster. Jag tycker om dem allesammans.
    Kram, Outi

    SvarSlett
  15. Gratulerer med 5-års dagen. Så morsomt å se hvordan du har utviklet deg og tatt i bruk nye teknikker:) Nydelig!
    Klem, Berit

    SvarSlett
  16. Tillykke til dig også, og hvor er dine tags da blevet flotte, og er er da bestemt noget udvikling at spore også, må man nok sige, det er bare smadderflot lavet.

    SvarSlett
  17. Her var det masse flott å bli inspirert av! Ser at du har forandret litt stil underveis ja. La meg til som følger i bloggen din også jeg. Ha en fortsatt fin kveld.

    SvarSlett
  18. Gratulerer til Nordsalten! Gøy å se på hvordan stilen utvikler seg! Jeg hopper videre :)

    SvarSlett
  19. Gratulerer med 5 års jubileet :-) Moro å se utviklingen din på kortene du viser frem :-)

    SvarSlett
  20. Flotte prosjekter! Var ikke så aller verst det første heller! Gratulerer med dagen ! Klem fra Anne-Eddie ;)

    SvarSlett
  21. Gratulerer med 5årsdagen. Så utrolig moro å se på utviklingen din.

    SvarSlett
  22. Gratulerer med jubileum! Og moro å se utviklingen! Flott RAK har du også, så jeg krysser fingrene :-)

    SvarSlett
  23. Gratulerer med 5 årsdagen . Stilig utvikling til distress og mixed media:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Det setter jeg stor pris på!