1. juni 2015

Gavesett til Konfirmanten

Det er fortsatt sesong for konfirmasjon. 
Dette gavesettet har jeg laget til min niese som var konfirmant denne helga.
I tillegg er det mitt DT-bidrag hos Nordsalten Hobbyklubb. 
Utfordringen lyder: Lag et Gavesett. Sjekk det ut!!

Kort og gaveeske:
Jeg har latt med inspirere av et innlegg i Simon Says Stamp sin blog. Artige teknikker som bare må prøves.
Blomster laget av dies fra Tim Holtz, farget med distress spray. pyntet med micro beads fra Finnabair.  LOVE them!!:)


Bakgrunnen er laget av akvarellark. Her har jeg brukt stensil og Distress ink, deretter et lag med texture paste fra Ranger. Tekststempel fra Stempelglede.
Detaljer på gaveeska.
Takk for at du kikker innom.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Det setter jeg stor pris på!